Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
SEO
SEO
Optimalizace webových stránek se každý rok razantně mění a cíle a tím i aktivity s tím spjaté je potřeba neustále aktualizovat a přizpůsobovat se online požadavkům.
SEO, nebo-li optimalizace pro vyhledávače, je dnes již velmi známý pojem v oblasti online marketingu. Jeho základním cílem je zviditelnit web tak, aby na něj přicházelo co nejvíce relevantních, cílených návštěvníků za co nejmenší náklady.
Optimalizací byly vždy prezentovány primárně tzv. on-page a off-page faktory. Mezi on-page faktory řadíme technické parametry webu (související s kódem stránek, validitou HTML, platnost odkazů, duplicity apod.) spolu s obsahem stránek (klíčová slova, jejich relevance, četnost hledání apod) a jejich strukturou, tedy navigací napříč webem. Off-page faktory souvisí s linkbuildingem a zpětnými odkazy. Dnes je ovšem situace mnohem složitější.
Při optimalizaci pracujeme zejména s následujícími kroky:
- Analýzy a monitoringy – trhu, konkurence, klíčových slov
- Tvorba strategie na základě zvolených cílů
- Architektura webu – struktura a navigace
- Obsah
- Grafický design přizpůsoben uživatelům, SEO i kompletně výkonnostnímu marketingu
- Technická úprava stránek z pohledu SEO
- Testování v rámci efektivizace webu
- Budování zpětných odkazů
Co je potřeba udělat pro kvalitní SEO?
- Brand – známost značky
- Návody, rádce, recenze
- Kvalitní zpětné odkazy z důvěryhodných zdrojů
- Kvalitní a originální obsah
- Pravidelně aktualizovaný obsah
- Microsity
- Podpora ze sociálních sítí
V letošním roce proběhla řada změn v algoritmech vyhledávání, primárně na Googlu (i když ani seznam nezaostává a plánuje také poměrně rozsáhlé zásahy). Všechny změny sledujeme, reagujeme na ně, reflektujeme na trendy, které k nám míří, proaktivně přicházíme s novými možnostmi tak, abychom dosáhli Vámi požadovaného efektu.