SEO

SEO

Optimalizace webových stránek se každý rok razantně mění a cíle a tím i aktivity s tím spjaté je potřeba neustále aktualizovat a přizpůsobovat se online požadavkům.

SEO, nebo-li optimalizace pro vyhledávače, je dnes již velmi známý pojem v oblasti online marketingu. Jeho základním cílem je zviditelnit web tak, aby na něj přicházelo co nejvíce relevantních, cílených návštěvníků za co nejmenší náklady.

Optimalizací byly vždy prezentovány primárně tzv. on-page a off-page faktory. Mezi on-page faktory řadíme technické parametry webu (související s kódem stránek, validitou HTML, platnost odkazů, duplicity apod.) spolu s obsahem stránek (klíčová slova, jejich relevance, četnost hledání apod) a jejich strukturou, tedy navigací napříč webem. Off-page faktory souvisí s linkbuildingem a zpětnými odkazy. Dnes je ovšem situace mnohem složitější.

 

Při optimalizaci pracujeme zejména s následujícími kroky:

  • Analýzy a monitoringy – trhu, konkurence, klíčových slov
  • Tvorba strategie na základě zvolených cílů
  • Architektura webu – struktura a navigace
  • Obsah
  • Grafický design přizpůsoben uživatelům, SEO i kompletně výkonnostnímu marketingu
  • Technická úprava stránek z pohledu SEO
  • Testování v rámci efektivizace webu
  • Budování zpětných odkazů

Co je potřeba udělat pro kvalitní SEO?

 

  • Brand – známost značky
  • Návody, rádce, recenze
  • Kvalitní zpětné odkazy z důvěryhodných zdrojů
  • Kvalitní a originální obsah
  • Pravidelně aktualizovaný obsah
  • Microsity
  • Podpora ze sociálních sítí

V letošním roce proběhla řada změn v algoritmech vyhledávání, primárně na Googlu (i když ani seznam nezaostává a plánuje také poměrně rozsáhlé zásahy). Všechny změny sledujeme, reagujeme na ně, reflektujeme na trendy, které k nám míří, proaktivně přicházíme s novými možnostmi tak, abychom dosáhli Vámi požadovaného efektu.

Výkonnostní internetový marketing

Výkonnostní marketing se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu v podobě splnění cíle kampaně uživatelem na Vašem webu.

Branding, rozvoj značky

Vytváříme pozitivní mediální obraz o značce, společnosti a její nabídce, posilujeme důvěryhodnost a zdůrazňujeme odlišnost klienta od ostatních. 

Tvorba webů a eshopů

Webdesign, tvorba nových webových stránek, microsite, vše splňující moderní požadavky. Postavte si web, co Vám bude vydělávat.

Sociální sítě a reklamní formáty

Strategie marketingu se dnes neobejde bez sociálních sítí, využijte jejich potenciálu i ve Vašem oboru.

Nákup médií

Kreativní zpracování mediaplánu v rámci všech dostupných formátů a médií s maximální efektivitou.

Reputation Management

Cílené aktivity směřující ke sledování, ochraně a ovlivňování reputace Vaší značky v rámci komunikační strategie.

Všechny služby