Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
Výkonnostní marketing
Co udělat, aby návštěvník webu …?
Výkonnostní marketing, jak vyplývá z názvu, se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu uživatele na Vašem webu, cíl, který byl touto aktivitou splněn. Naši odměnu se nebojíme svázat s výsledkem naší práce.
V rámci těchto aktivit se maximálně věnuje energie splnění cílů kampaně, kterým bývá zpravidla konkrétní aktivita jako objednávka, registrace, odeslání kontaktního formuláře apod. Vždy klademe důraz na poměr cena/výkon a návratnost investic. Pokud není možné kvantifikovat náklady a výnosy online marketingových aktivit, není možné změřit jejich efektivitu.
Ke splnění cílů využíváme:
- Volba, optimalizace zdrojů návštěvnosti a vhodně zvolené aktivity
- SEO
- PPC kampaně
- Efektivizace webu
- Content Marketing