Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
Reputation Management
Důvěra, věrní zákazníci, silná značka
Každá společnost bez ohledu na svou velikost potřebuje budovat a starat se o dobrou pověst.
Budováním dobrého jména a image pomalu utváříte obecné povědomí o společnosti a značce. Těm, co se to již povedlo, a mají pevné základy, ale taktéž nesmí usnout na vavřínech. Tuto laťku není jednoduché udržet. I k tomu slouží reputation management.
Ano, lidé mluví, na to je důležité pamatovat. Reference Vašich zákazníků mohou hodně vydělat i hodně ublížit. Jisté záznamy internetu tam mohou zůstat velmi dlouho. Náprava škod a znovunabytí důvěry, pokud z nějakého důvodu dojde k poškození jména nebo reputace, není jednoduché. Tato práce je velmi časově i finančně nákladná, jedná se o ruční práci, její efekt je vidět až z dlouhodobého hlediska a zahrnuje v sobě řadu úkonů.
- Blogging – blogy jsou často updatovány na denní bázi, takže jejich sledování zabere hodně času, který řada firem nebo osobností nemá
- Katalogové zápisy – nechybět minimálně ve všech hlavních katalozích, ty silné vyběhnou ve vyhledávačích
- Recenze – dobré recenze společnosti, produktů a služeb napříč internetem
- Publicita – PR, články, linkbuilding, bannery, mělo by Vás být vidět
- Sociální média – samostatná a důležitá oblast, budování vlastních sítí, sledování konkurence a uživatelských příspěvků s komentáři k Vaší společnosti
Proaktivita je nezbytností. Je zapotřebí si uvědomit, že síla Vaší značky je dána tím, co si o ní myslí Vaši zákazníci. Pokud se nevěnujete Vaší pověsti, může to udělat někdo za Vás. Divili byste se, co udělá jeden špatný článek, který se objeví ve spojitosti s Vámi v Googlu nebo jeden negativní trefný komentář na velmi čteném portálu. Vaše konkurence se přiživí na Vaší neaktivitě. Likvidace těchto následků bývá velmi nákladná a dlouhodobá záležitost, které se navíc ve většině případů dá předejít vhodnou kombinací nástrojů.
Služba zahrnuje:
- Standardní monitoring 9–18h, dle potřeby nebo v krizových situacích 24/7
- Aktivity na základě stanovené strategie a individuálních potřeb klienta
- Připravené nástroje a postupy k rychlé odpovědi
- Přiřazený SEO a SMO specialista
Každý plán pro reputation management musí být šitý na míru dané společnosti a obsahuje kombinaci několika nástrojů:

Nástroje Reputation Managementu, zdroj:http://synergemasearch.com/…nagement.png