Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
Branding a rozvoj značky
O Vaši značku musíte pečovat
Cílem brandingu je vždy maximalizovat povědomí o značce, posílit důvěryhodnost a sympatie a zdůraznit odlišnost od ostatních.
Internet je důležitý zdroj pro kontakt nejen s Vašimi zákazníky, ale je důležitý i pro interní komunikaci uvnitř firmy a slouží jako médium pro vztahy s novináři, partnery, dodavateli, investory či dalšími, kteří jsou důležitý pro úspěch Vaší společnosti. I proto je důležité vytvářet pozitivní mediální obraz o Vás a Vašich službách a produktech. Prakticky všechna ostatní média se v dnešní době odrazí právě na internetu, kde Vás a Vaši konkurenci budou všichni hledat, aby zjistili potřebné informace. Nevýhodou je obtížná měřitelnost. Je zde ovšem druhotný efekt a to samotný spokojený zákazník, který referuje svoje zkušenosti dál, a síla značky následně zvyšuje již měřitelný konverzní poměr z ostatních kampaní.
Jednotlivé zdroje komunikace ať jsou to reklamní formáty nebo sociální sítě by měly být v souladu.