Účet v Google Analytics

Autor: Lenka Kaclová | 01.11.2013 08:00

Google Analytics je měřící nástroj poskytující detailní informace o návštěvnících webu, jejich chování, výkonu reklamních kampaní a mnoho dalšího.

Měřitelnost kampaní

Potřebujete kvalitní měřící nástroje. Tady je návod na implementaci toho nejběžnějšího a nejdostupnějšího.

Je zcela zdarma a jeho implementace je jednoduchá. Google Analytics umožňuje vizualizaci dat, grafické zpracování, tabulkové přehledy, jejich export, vše potřebné k zhodnocení informací, které Vás zajímají.

Postup pro implementaci:

V případě, že nemáte účet u Google, můžete si jej zřídit přímo na stránce www.google.cz. Přes tlačítko přihlásit v pravém horním rohu se dostanete na stránku, která Vás navede na možnost „Vytvořit účet“ a můžete provést registraci. Přihlásit a vytvořit účet si můžete na této adrese: http://www.google.com/analytics/

V pravém horním rohu je tlačítko vytvořit účet a provedete registraci. Následně klikněte na volbu „Získat číslo pro sledování,“ které vygeneruje GATC. Tento měřící kód je následně nutné vložit na Vaše webové stránky.

Pokud budete mít s nasazením problém, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit a my Vám rádi pomůžeme.

Základní nasazení je velice jednoduché, s Google Analytics  umíme ale mnohem více:

  • Přizpůsobení českému prostředí

  • Sledování objednávek a dalších důležitých dat a událostí

  • Sledování reklamních kampaní a možnost vyhodnocení jejich efektivity

  • Sledování zbožových srovnávačů

  • Měření subdomén i hlavní domény se stejným kódem v jednom profilu

Autor

lenka-kaclova Lenka Kaclová

Jednatelka společnosti Just Media s.r.o., vášnivý workoholik, autorka a máma. Fascinuje jí svět sociálních sítí, budování značky, marketingové strategie a business coachingu. Připravuje řadu projektů nejen v rámci České republiky. Pomáhá růst živnostníkům i nadnárodním korporacím.

Výkonnostní internetový marketing

Výkonnostní marketing se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu v podobě splnění cíle kampaně uživatelem na Vašem webu.

Branding, rozvoj značky

Vytváříme pozitivní mediální obraz o značce, společnosti a její nabídce, posilujeme důvěryhodnost a zdůrazňujeme odlišnost klienta od ostatních. 

Tvorba webů a eshopů

Webdesign, tvorba nových webových stránek, microsite, vše splňující moderní požadavky. Postavte si web, co Vám bude vydělávat.

Sociální sítě a reklamní formáty

Strategie marketingu se dnes neobejde bez sociálních sítí, využijte jejich potenciálu i ve Vašem oboru.

Nákup médií

Kreativní zpracování mediaplánu v rámci všech dostupných formátů a médií s maximální efektivitou.

Reputation Management

Cílené aktivity směřující ke sledování, ochraně a ovlivňování reputace Vaší značky v rámci komunikační strategie.

Všechny služby