Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
Účet v Google Analytics
Google Analytics je měřící nástroj poskytující detailní informace o návštěvnících webu, jejich chování, výkonu reklamních kampaní a mnoho dalšího.
Měřitelnost kampaní
Potřebujete kvalitní měřící nástroje. Tady je návod na implementaci toho nejběžnějšího a nejdostupnějšího.
Je zcela zdarma a jeho implementace je jednoduchá. Google Analytics umožňuje vizualizaci dat, grafické zpracování, tabulkové přehledy, jejich export, vše potřebné k zhodnocení informací, které Vás zajímají.
Postup pro implementaci:
V případě, že nemáte účet u Google, můžete si jej zřídit přímo na stránce www.google.cz. Přes tlačítko přihlásit v pravém horním rohu se dostanete na stránku, která Vás navede na možnost „Vytvořit účet“ a můžete provést registraci. Přihlásit a vytvořit účet si můžete na této adrese: http://www.google.com/analytics/
V pravém horním rohu je tlačítko vytvořit účet a provedete registraci. Následně klikněte na volbu „Získat číslo pro sledování,“ které vygeneruje GATC. Tento měřící kód je následně nutné vložit na Vaše webové stránky.
Pokud budete mít s nasazením problém, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit a my Vám rádi pomůžeme.
Základní nasazení je velice jednoduché, s Google Analytics umíme ale mnohem více:
-
Přizpůsobení českému prostředí
-
Sledování objednávek a dalších důležitých dat a událostí
-
Sledování reklamních kampaní a možnost vyhodnocení jejich efektivity
-
Sledování zbožových srovnávačů
-
Měření subdomén i hlavní domény se stejným kódem v jednom profilu