Interaktivní průvodce Jak na Twitter pro malé firmy

Autor: Lenka Kaclová | 02.06.2014 11:43

Potřebujete vytvořit nový profil nebo se zorientovat ve funkcích? Pomůže Vám v tom nový průvodce Twitteru.

Přehledný návod Vás provede krok za krokem kompletní správou této sociální sítě.

Dosáhněte svých cílů na Twitteru

Vše, co potřebujete znát ke zvládnutí této sociální sítě nyní na jednom místě.

Nezáleží, jakou úroveň znalostí máte.  Průvodce Twitterem (v angličtině Interactive Guide) je připraven pro úplné začátečníky až po mírně pokročilé, kteří chtějí posunout jejich aktivitu na Twitteru na vyšší level.  Najdete ho na adrese: Twitter Business Guide.

twitter-interactive-guide

Je rozdělen do tří základních okruhů – nechápu Twitter, rozumím Twitteru, ale potřebuju vytvořit strategii a znám základy Twitteru a potřebuju posunout svůj marketing na další úroveň. Níže naleznete podrobnější přehled, co v jednotlivých úrovních můžete najít a s čím Vám tento nový průvodce pomůže.

 

Nechápu Twitter

  • Naučte se základy – Vysvětlí Vám ty nejzákladnější pojmy. Co je tweet, hashtag, @mention (označení, oslovení), retweet, follower.
  • Pomozte mi najít na Twitteru mé zákazníky – Jak využívat vyhledávání Twitteru, abyste nalezli svou cílovou skupinu, jak se propojit se stávajícími zákazníky i pomocí Vašich emailových adres.
  • Zkontrolujte svůj profil – Vše o tom, jak vyplnit svůj vlastní profil na této sociální síti.
  • Stáhněte si seznam úkolů Jak začít – Zdarma si můžete stáhnout seznam, který Vás provede všemi hlavními úkony, které je potřeba provést, abyste mohli s Twitterem začít a na nic nezapomněli.

Rozumím Twitteru, ale potřebuju vytvořit strategii.

  • Vytvořte si kalendář obsahu vašich Tweetů – Jednoduchá šablona, kterou si můžete vyplnit tématy, které chcete komunikovat, abyste měli harmonogram Vašich Tweetů na celý týden.
  • Zvyšte dosah svých Tweetů – Získáte rady a tipy, jak docílit toho, aby Vaši fanoušci reagovali na Vaše tweety.
  • Pomožte mi napsat mé Tweety – Několik základních šablon Tweetů, které jsou přímo k vyplnění. Tyto šablony jsou vytvořeny tak, aby vzbuzovali zájem Vašich fanoušků o sdělovaný obsah.
  • Stáhněte si #MktgKickstarter Toolkit – Všechny zmiňované sekce výše naleznete v tomto návodu na jednom místě.

Znám základy Twitteru, ale potřebuju posunout svůj marketing na další úroveň

  • Tweety na přímou odpověď versus dosah – Jak napsat Tweet, aby uživatele vykonali konkrétní akci, cíleně pro konverzi.
  • Twitter jako prodejní kanál – Cílená aktivita na prodej a jak tweetovat.
  • Jak měřit výsledky – Jak vyhodnotit Vaši kampaň na Twitteru a které klíčové ukazatele byste měly sledovat.
  • Naučte se více o reklamě na Twitteru – Zde máte opět jednoduchý návod ke stažení

Celý tento průvodce je dalším krokem Twitteru, jak se přiblížit dalším uživatelům. Pomůže i všem, kteří si vytvořili profil jen, aby ho měli, aby se z nich stali aktivní uživatelé. Firmám by měl pomoci aktivně zapojit sebe, své zákazníky a budovat aktivní kampaň a nový prodejní kanál.

Autor

lenka-kaclova Lenka Kaclová

Jednatelka společnosti Just Media s.r.o., vášnivý workoholik, autorka a máma. Fascinuje jí svět sociálních sítí, budování značky, marketingové strategie a business coachingu. Připravuje řadu projektů nejen v rámci České republiky. Pomáhá růst živnostníkům i nadnárodním korporacím.

Výkonnostní internetový marketing

Výkonnostní marketing se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu v podobě splnění cíle kampaně uživatelem na Vašem webu.

Branding, rozvoj značky

Vytváříme pozitivní mediální obraz o značce, společnosti a její nabídce, posilujeme důvěryhodnost a zdůrazňujeme odlišnost klienta od ostatních. 

Tvorba webů a eshopů

Webdesign, tvorba nových webových stránek, microsite, vše splňující moderní požadavky. Postavte si web, co Vám bude vydělávat.

Sociální sítě a reklamní formáty

Strategie marketingu se dnes neobejde bez sociálních sítí, využijte jejich potenciálu i ve Vašem oboru.

Nákup médií

Kreativní zpracování mediaplánu v rámci všech dostupných formátů a médií s maximální efektivitou.

Reputation Management

Cílené aktivity směřující ke sledování, ochraně a ovlivňování reputace Vaší značky v rámci komunikační strategie.

Všechny služby