Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
Reklama na Twitteru konečně v ČR
Twitter oznámil spuštění placené reklamy Twitter Ads pro ČR, čímž se otevírají úplně nové možnosti firmám na Twitteru
Dočkali jsme se Twitter Ads
Twitter na svém blogu oznámil spuštění placené reklamy pro ČR
Komunita kolem Twitteru čekala dlouhé roky než se spustí možnost placené reklamy jako je tomu u ostatních zemí. Twitter na svém blogu s koncem léta oznámil rozšíření této platformy do dalších 11ti středních a východoevropských zemí plus do Portugalska jako dvanácté země.
Mezi šťastnými jsou Rakousko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvatsko, Česká republika, Makedonie, Rumunsko, Srbsko, Slovinsko, Švýcarsko, Ukrajina a již zmiňované Portugalsko. Díky této změně jsou v regionu EMEA, tedy Evropě, Blízkém východě a Africe, Twitter Ads dostupné již v 35 zemích a to přímo nebo přes partnerské firmy.
Twitter přináší díky svým produktovým změnám skvělé obchodní příležitosti a nárůst v prodejích u řady značek po celém světě. K dispozici mají firmy reklamní tweety (Promoted Tweets), sponzorované účty (Promoted Accounts) a placená trendující témata (Promoted Trends). Bližší informace k jednotlivým formátům najdete v článku Co byste měli vědět o reklamě na Twitteru.
Formát, který je teprve očekáván, ale bude pro řadu značek a společností zajímavý, jsou reklamní videa (Promoted Videos), které jsou nyní stále v podobě beta. Největší výhodou bude možnost video přehrát přímo v tweetu. Do této doby se musel uživatel prokliknout dále, například do YouTube, aby si video přehrál. Twitter bude účtovat videa, která uživatel skutečně spustí, tedy cost per view.
Potřebujete poradit nejen s reklamou na Twitteru? Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit!