LinkedIn uvádí Showcase Pages pro lepší cílení komunikace

Autor: Lenka Kaclová | 25.11.2013 18:05

LinkedIn vyšel vstříc značkám, umožňuje až deset propojených podstránek k hlavnímu profilu, tzv. Showcase Pages. 

LinkedIn představuje další novinku

Nová služba nabízí lepší cílení a zefektivnění komunikace v rámci sociální sítě LinkedIn.

 

Sociální síť LinkedIn umožňuje nově společnostem zdarma možnost lépe komunikovat informace, které chtějí sdílet se svým publikem, prostřednictvím nových podstránek Showcase Pages. Uživatelů se tato změna nedotkne, samotný obsah uvidí stejně. Jednotlivý správci profilů ale nyní mohou efektivněji zveřejňovat a cílit svou komunikaci.

microsoft-office-showcase-page-view-2

Showcase Pages využijí zejména velké značky, které chtějí komunikovat jednotlivé sub-brandy samostatně. Stává se, že díky širokému záběru trhu a rozdílnosti produktů a služeb v nabídce, má společnost několik znatelně rozdílných cílových skupin a potřebuje komunikovat s každou samostatně. Pokud se vše pod danou značkou komunikuje v jednom místě, pro ostatní cílové skupiny je tento obsah nezajímavý a může obtěžovat. Nové podstránky tak umožní lepší cílení a zefektivnění správy této sociální sítě.

Vytvoření Showcase Pages lze využít i pro jednotlivé pobočky, divize nebo oddělení produktové od korporátní komunikace. Založit je navíc mohou kromě firem i soukromé osoby pro vlastní účely. LinkedIn má nyní okolo 3 miliónů firemních profilů, ale zatím neuvádí, kolik Showcase Pages očekává.

Lze je vytvořit v editaci profilu firemní stránky. Výhodou jsou i samostatné statistiky pro každou podstránku, takže správce může s jednotlivými stránkami pracovat a optimalizovat je. Pro lepší propagaci stránek a jejich příspěvků bude sloužit nástroj tzv. Sponsored Updates. Pro navýšení Followers může společnost využít Follwers Ads.

První ukázky v rámci pilotního projektu je možné najít u těchto společností: Microsoft OfficeAdobe Marketing Cloud, a HP Converged Infrastructure.

Zdroje:

LinkedIn, Marketingland.comMashable.com

Autor

lenka-kaclova Lenka Kaclová

Jednatelka společnosti Just Media s.r.o., vášnivý workoholik, autorka a máma. Fascinuje jí svět sociálních sítí, budování značky, marketingové strategie a business coachingu. Připravuje řadu projektů nejen v rámci České republiky. Pomáhá růst živnostníkům i nadnárodním korporacím.

Výkonnostní internetový marketing

Výkonnostní marketing se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu v podobě splnění cíle kampaně uživatelem na Vašem webu.

Branding, rozvoj značky

Vytváříme pozitivní mediální obraz o značce, společnosti a její nabídce, posilujeme důvěryhodnost a zdůrazňujeme odlišnost klienta od ostatních. 

Tvorba webů a eshopů

Webdesign, tvorba nových webových stránek, microsite, vše splňující moderní požadavky. Postavte si web, co Vám bude vydělávat.

Sociální sítě a reklamní formáty

Strategie marketingu se dnes neobejde bez sociálních sítí, využijte jejich potenciálu i ve Vašem oboru.

Nákup médií

Kreativní zpracování mediaplánu v rámci všech dostupných formátů a médií s maximální efektivitou.

Reputation Management

Cílené aktivity směřující ke sledování, ochraně a ovlivňování reputace Vaší značky v rámci komunikační strategie.

Všechny služby