Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
Dosah na Facebooku Vás trápit nemusí
Firemní stránky dlouhodobě ztratily veškerý svůj dosah. Proč to firmám nevadí?
Kam utíkají všichni fanoušci i značky?
Sociální sítě mají své vlny. Co je hitem posledního roku? Tady chcete být.
Stále více přibývá lidí, firem a značek, kteří by nejraději Facebook opustili. Co si budeme ale povídat, musíte tam být.
Všichni, co znáte Facebook z pohledu správců firemních profilů, víte, že Vás poslední roky trápí s dosah Vašich příspěvků a samozřejmě se Vám to nelíbí. Velmi rychle se měnící prostředí a podmínky, abyste dosáhli alespoň stejných výsledků. A proto hledáte další cesty pro komunikaci s Vašimi fanoušky a zákazníky.
Přibližně v roce 2013, když mě asi po sté v daném měsíci přistál na FB sdílený příspěvek z Instagramu, jsem si řekla „a dost!“ Proč lidi zajímá neustále sdílet ty samé fotky na další síti, když je stejně nakonec dají na Facebook? Proč si přidělávat práci s dvěmi platformami?
A tam to vše začalo.
Absolutní tma okolo. Nevnímala jsem nic jiného. Začala jsem studovat Instagram a úplně mu propadla. Zkoumala jsem všechny influencery, důležité značky, nejen v zahraničí, ale i u nás, abych poznala potenciál a fungování v českém prostředí, bavila jsem se s lidmi, kteří dělají na Instagramu business, zajímali mě všichni, kteří mají miliónové publikum a jak to udělali. Hledala jsem, jak značky prodávají produkt, ale ne na svém profilu, ale na profilech ostatních prostřednictvím affiliate programu. To a mnohem více.
To nejdůležitější, co jsem si uvědomila?
Instagram je naprosto specifické prostředí se svými vlastními pravidly. Nemůžete se k němu chovat jako k další sociální síti. Je to chyba velmi mnoho marketérů a firem, že přistupují k jednotlivým platformám naprosto stejně. Instagram není Facebook, není to Pinterest, ani Twitter nebo YouTube.
Instagram je v tento okamžik takový zlatý grál sociálních sítí k vybudování velké kvalitní databáze kontaktů pro Váš email marketing.
To byl důvod, proč jsem vytvořila:
Pro koho je tento ebook?
- Pro každého, kdo má business a je přehlcen otázkou sociálních sítí.
- Děláte všechno, co máte a úplně nevíte, proč to nefunguje tak, jak byste chtěli.
- Ztratili jste dosah na Facebooku a hledáte nové kanály.
- Spravujete několik Instagramových účtů i pro někoho dalšího.
- Chcete získat více pozornosti a zákazníků.
- Zajímá Vás navýšení návštěvnosti Vašeho blogu nebo webové stránky.
- Snažíte se zjistit, jak využít Instagram pro Váš business, co dát Vašim zákazníkům, koho chcete vlastně přitáhnout a co chtějí tito lidé vidět?
Výhodou pro Vás je, že se mě můžete přímo ptát, pokud něčemu nerozumíte, potřebujete něco doplnit nebo s něčím poradit. Mám na svých webových stránkách uzavřenou diskuzi přímo v rozhraní produktu určenou pro tyto účely, a já udělám maximum, abyste dosáhli toho, s čím jste za mnou přišli.
Tak se k nám přidejte a můžeme začít!
Čas je to nejdůležitější, co máte a pokud máte systém a odpovědi na otázku „JAK?“, pak doufám, že Vás už nic nezastaví a můžete Instagram, svou značku a business budouvat současně.