Co potřebujete vědět o novém Twitter profilu

Autor: Lenka Kaclová | 10.04.2014 09:26

Nový design a novinky ve funkcích, které Vás budou zajímat.

Víte, co Vás čeká v novém designu? 

Uživatelský přívětivé prostředí, moderní grafika, užitečné funkce, na co se připravit?

Twitter se stále více přibližuje svým uživatelům a umožňuje jim lépe se projevit. Horkou novinkou posledních dní je nový design profilů.  Co se změnilo?

twitter-seznamy2

Vzhled

Celkový vzhled nového Twitteru většině uživatelů připomíná Facebook. Titulní fotografie je v porovnání s minulou podstatně větší, připravte si nové rozměry 1500×500 pixelů. Zkontrolujte si, zda se Vaše původní titulní obrázky nedeformovaly roztažením a případně nahrajte nové rozlišení. Stále zůstává možnost vybrat si z galerie Twitteru vzhled z přednastavených témat v sekci nastavení. Profilový obrázek se také zvětší a bude mít rozlišení 400×400 pixelů a bude umístěn vlevém dolním rohu a částečně zasahovat do titulní fotografie podobně jako na Facebooku.

Sledující a Vámi sledovaní se již nebudou ukazovat v podobě seznamu, ale zobrazí se v tabulkách napříč stránkou podobně jako na Pinterestu. Jednotlivé moduly s funkcemi budete mít, zatím to vypadá, mnohem lépe na očích. Velkými pomocníky pak budou:

Nejlepší tweety

Kvalitní obsah se dnes skloňuje ve všech pádech. Tweety, které měly větší dosah v podobě retweetů, odpovědí a označení oblíbené, budou větší, aby populární obsah byl snadno dohledatelný. Čím užitečnější, nápadnější a zábavnější a hlavně správně načasované a zacílené budou Vaše tweety, tím více připoutají pozornosti a dostanou se do kategorie nejlepších.  

Algoritmus, na základě, kterého budou tweety vybírány, není stále znám, o to víc budou zřejmě majitelé svých profilů více sledovat dosah svých tweetů. Na co je potřeba brát zřetel, že ne každý je při správě profilu a prohlížení ostatních účtů zalogován přímo ve Twitteru. Může k tomu využívat platformy jako Hootsuite a tím mu zůstanou tyto nové prvky skryty.

Připínání tweetů

Může se samozřejmě stát, že zvýrazněny budou tweety, které pro Vás nejsou ty nejlepší i z hlediska obchodu či povědomí o značce, ale k tomu slouží další nová funkce možnost připnout tweet do čela stránky. Můžete tak lépe prezentovat, kdo jste a o čem tweetujete, nechat připnutou promoakci, důležitou informaci, cokoliv chcete, aby bylo na očích. Tato funkce se zatím zdá ze všech připravovaných změn jako nejpraktičtější.

Filtrované tweety

Důležitým bodem, který zjednoduší komunikaci, je možnost filtrace, která při prohlížení ostatních profilů zajistí výběr toho, co chcete prohlížet a co Vás zajímá – tweety, tweety s fotkami či videi nebo tweety a odpovědi. Tyto filtry jsou umístěny hned pod titulní fotkou pod hlavní lištou s informacemi o Vašem profilu – počet tweetů, obrázků, oblíbených, sledujících a seznamů.

Nový vzhled je nyní již funkční pro určitou skupinu uživatelů. Nově registrovaní taktéž již začínají v novém designu. Ostatní se nové prvky objeví v následujících týdnech.

Tady je malá ochutnávka: @channingtatum

Těšíme se na Vaše poznatky s novým vzhledem, dejte nám vědět do komentáře níže, jak se Vám líbí!

Zdroj: Twitter.com

Autor

lenka-kaclova Lenka Kaclová

Jednatelka společnosti Just Media s.r.o., vášnivý workoholik, autorka a máma. Fascinuje jí svět sociálních sítí, budování značky, marketingové strategie a business coachingu. Připravuje řadu projektů nejen v rámci České republiky. Pomáhá růst živnostníkům i nadnárodním korporacím.

Výkonnostní internetový marketing

Výkonnostní marketing se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu v podobě splnění cíle kampaně uživatelem na Vašem webu.

Branding, rozvoj značky

Vytváříme pozitivní mediální obraz o značce, společnosti a její nabídce, posilujeme důvěryhodnost a zdůrazňujeme odlišnost klienta od ostatních. 

Tvorba webů a eshopů

Webdesign, tvorba nových webových stránek, microsite, vše splňující moderní požadavky. Postavte si web, co Vám bude vydělávat.

Sociální sítě a reklamní formáty

Strategie marketingu se dnes neobejde bez sociálních sítí, využijte jejich potenciálu i ve Vašem oboru.

Nákup médií

Kreativní zpracování mediaplánu v rámci všech dostupných formátů a médií s maximální efektivitou.

Reputation Management

Cílené aktivity směřující ke sledování, ochraně a ovlivňování reputace Vaší značky v rámci komunikační strategie.

Všechny služby