Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
5 způsobů, jak optimalizovat Pinterest
Světem hýbou obrázky, velkým hitem se stal Pinterest, jak na něj?
Pinterest – Vaše virtuální nástěnka
Skvělý nástroj pro propagaci Vaší značky, buďte kreativní!
Sociální síť Pinterest velice populární a nabývá na síle a velikosti pomalu i u nás. Umožňuje prezentovat všechny informace formou obrázků. Statistiky uvádějí, že 80% „připíchnutých“ obrázků se následně sdílí. Začít je jednoduché, založte si profil jménem Vaší firmy, vyplňte si popis, přidejte URL Vaší společnosti a můžete vytvářet vlastní nástěnky. Jak profil nastartovat, abyste z něj vytěžili maximum, najdete v následujících radách.
Co s Vaším profilem
- Fotografie profilu
Osobní fotografie Vám může otevřít cestu k ostatním uživatelům. Pinterest je v této oblasti poměrně nekompromisní. Vaše profilová fotka by měla být Vaší osobní fotkou a to i v případě firemních stránek. Pokud se nebudete držet této rady, řada uživatelů se k Vám nepřidá. Lidé kupují od lidí je moto, které se v tomto případě hodně uplatňuje. V žádném případě se nedoporučuje propagovat Vaši firemní stránku například s logem společnosti.
- Popište, kdo jste
Sekce o Vás a Vašich 200 znaků, jak se představit. Doporučuje se využívat klíčových slov pro Vás důležitých pro vyhledávače a případně i hashtagy. Ať už se do tohoto prostoru napíše cokoliv, v žádném případě by nemělo zůstat nevyplněno. Primárně pokud Váš profil je firemní, vyplňte lokalitu, kde se nacházíte. Výsledky se pak stávají více relevantní. Více uživatelů a potenciálních zákazníků přijde právě díky určení lokality profilu.
- Propojte profil s webem
Důležitým krokem je vyplnění URL adresy Vašeho webu a jeho verifikace. Jakmile ověříte Vaši webovou stránku, bude vedle Vaší URL červená tučná fajfka, která bude proklikávací. Tím získáte možnost navýšit si návštěvnost Vaší stránky. I obráceně návštěvníci Vašeho webu mohou přejít díky Pin It tlačítka do Vašeho Pinterest profilu a rozšířit tím Vaše řady, založit si profil, pokud ho ještě nemají, následovat Vás a sdílet Váš obsah dál.
Aktivita a nástěnky
- Buďte aktivní
Pinterest je sociální síť, komunikujte. Sledujte zajímavé profily, sdílejte materiály ostatních, lajkujte a hlavně komentujte ostatní. Vaše aktivita bude příkladem pro ostatní. Více tím ostatním přiblížíte i Váš obsah, navážete vztahy a rozšíříte oblast těch, co Vás budou sledovat. Nepropagujte čistě Váš obsah. Dbejte na různorodost formátů – obrázky, videa, tabulky, grafy, infografiky, obrázky s textem, Slideshare prezentace, cokoliv Vás napadne, buďte kreativní.
- Vítězí ty správné nástěnky a její příspěvky
Vaše fotografie, videa a veškeré vizuály by měly být rozděleny do tematických nástěnek. Ty nazvěte dle jasných klíčových slov, ale současně poutavě, aby nástěnka zaujala. Buďte konkrétní, vytvořte jich několik řad, abyste vytvořili dostatečný prostor kolem Vaší značky. Každé nástěnce doplňte popis pro snadnou dohledatelnost. Připněte ke každé tabuli dostatečný počet „obsahu“, aby nástěnka byla úplná. Zvolte opravdu atraktivní obrázek jako titulní fotku každé nástěnky a hýbejte s nimi. Vnímejte umístění témat, pracujte s ním. Uživatelé se dívají zpravidla na první dva řádky. Proto je potřeba tohoto prostoru maximálně využít. V průběhu roku jednotlivé nástěnky prostřídejte.