20 tipů, co sdílet na sociálních sítích

Autor: Lenka Kaclová | 27.06.2014 14:24

Dali jste si předsevzetí, že budete pravidelně přispívat na sociálních sítích a nemáte čas pomalu ani vymyslet co dnes? Potřebujete zvýšit dosah Vašich příspěvků?

Dochází Vám nápady, čím přispět dnes?

Chybí Vám nápady, které spustí lavinu reakcí? Inspirujte se s našimi tipy a zvyšte dosah Vašich příspěvků!

Vypadá to jednoduše. Představíte produkt, zveřejníte obrázek z firemní akce, sdílíte informace z médií z Vašeho oboru, ale co dál? Proč fanoušci nepřibývají, málo komentují a nereagují na Vaše příspěvky? Nemá smysl lámat každý příspěvek přes koleno, abyste za každou cenu něco zveřejnili. Pokud nejste přesvědčení, že to bude bomba, bomba to opravdu nebude. Dali jsme dohromady 20 tipů, které by Vám měli pomoci připravit originální a hlavně chtěný obsah.

20-tipu-co-sdilet-na-socialnich-sitich

  • Horké tipy z Vašeho oboru. Lidé kupují Vaše produkty a služby, aby uspokojili své potřeby, dejte jim návod, zodpovězte na otázku typu Jak…
  • Vyvracejte mýty, které se týkají Vašeho oboru, produktů a služeb.
  • Ptejte se. Na cokoliv Vás napadne, co chcete vědět od fanoušků, zeptejte se na jejich názor, nechte si poradit…
  • Akční nabídky
  • Humor léčí. Odlehčete svou komunikaci. Tyto příspěvky se krásně sdílí, fanoušci reagují. Každý obor si může najít vkusný způsob, jak se zasmát.
  • Inspirujte ostatní v osobní i podnikatelské rovině. Pozitivně! Motivující citace jsou velmi sdíleny a lajkovány.
  • Zákulisní informace a fotografie z Vaší společnosti. Ukažte své pracovní prostředí.
  • Vytvořte image lidem u Vás, zejména těm z obchodu a marketingu, lidé rádi vědí, s kým hovoří. Představte je! Lidská stránka společnosti je velice důležitá v komunikaci nejen na sociálních sítích.
  • Osobní doporučení vašich zákazníků a jejich úspěchy
  • Poděkování Vašim fanouškům a klientům za přízeň. Přání k aktuálním svátkům.
  • Novinky, tipy, statistiky, případové studie z oboru.
  • Vyjádřete svůj názor k aktuálnímu dění, výroku, situaci, rozpoutejte diskuzi.
  • Zajímavý obsah v podobě virálů a infografik relevantních k Vašemu oboru
  • Nechte fanoušky, aby byly kreativní. Začněte větu a nechte je, aby ji dokončili, ideálně formou obrázku.
  • Dejte fanouškům na výběr A nebo B?
  • Řekněte svůj příběh, jak jste rozjeli svůj business, proč, kde jste teď, a co plánujete.
  • Sdílejte zajímavý obsah svých fanoušků, dejte jim vědět, že se o ně zajímáte na osobní rovině, že posloucháte to, o čem chtějí na sociálních sítích hovořit.
  • Nechte fanoušky ptát se na rady, odpovězte jim, řešte jejich potíže, pomozte, pokud nemáte službu či produkt, který vyřeší jejich problémy, doporučte někoho, kdo ano.
  • Chcete se stát odborníkem ve svém oboru, vydávejte předpovědi, co se bude dít, kam se bude ubírat trh, staňte se leaderem.
  • Řekněte to videem. Bojíte se postavit před kameru? I laicky natočené krátké video s malou zprávou a pozdravem pro Vaše fanoušky potěší víc než kterýkoliv příspěvek. Nebojte se ukázat.

Co funguje nejvíce Vám? Podělte se s námi o své zkušenosti.

Autor

lenka-kaclova Lenka Kaclová

Jednatelka společnosti Just Media s.r.o., vášnivý workoholik, autorka a máma. Fascinuje jí svět sociálních sítí, budování značky, marketingové strategie a business coachingu. Připravuje řadu projektů nejen v rámci České republiky. Pomáhá růst živnostníkům i nadnárodním korporacím.

Výkonnostní internetový marketing

Výkonnostní marketing se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu v podobě splnění cíle kampaně uživatelem na Vašem webu.

Branding, rozvoj značky

Vytváříme pozitivní mediální obraz o značce, společnosti a její nabídce, posilujeme důvěryhodnost a zdůrazňujeme odlišnost klienta od ostatních. 

Tvorba webů a eshopů

Webdesign, tvorba nových webových stránek, microsite, vše splňující moderní požadavky. Postavte si web, co Vám bude vydělávat.

Sociální sítě a reklamní formáty

Strategie marketingu se dnes neobejde bez sociálních sítí, využijte jejich potenciálu i ve Vašem oboru.

Nákup médií

Kreativní zpracování mediaplánu v rámci všech dostupných formátů a médií s maximální efektivitou.

Reputation Management

Cílené aktivity směřující ke sledování, ochraně a ovlivňování reputace Vaší značky v rámci komunikační strategie.

Všechny služby