Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
LinkedIn uvádí Showcase Pages pro lepší cílení komunikace
LinkedIn vyšel vstříc značkám, umožňuje až deset propojených podstránek k hlavnímu profilu, tzv. Showcase Pages.
LinkedIn představuje další novinku
Nová služba nabízí lepší cílení a zefektivnění komunikace v rámci sociální sítě LinkedIn.
Sociální síť LinkedIn umožňuje nově společnostem zdarma možnost lépe komunikovat informace, které chtějí sdílet se svým publikem, prostřednictvím nových podstránek Showcase Pages. Uživatelů se tato změna nedotkne, samotný obsah uvidí stejně. Jednotlivý správci profilů ale nyní mohou efektivněji zveřejňovat a cílit svou komunikaci.
Showcase Pages využijí zejména velké značky, které chtějí komunikovat jednotlivé sub-brandy samostatně. Stává se, že díky širokému záběru trhu a rozdílnosti produktů a služeb v nabídce, má společnost několik znatelně rozdílných cílových skupin a potřebuje komunikovat s každou samostatně. Pokud se vše pod danou značkou komunikuje v jednom místě, pro ostatní cílové skupiny je tento obsah nezajímavý a může obtěžovat. Nové podstránky tak umožní lepší cílení a zefektivnění správy této sociální sítě.
Vytvoření Showcase Pages lze využít i pro jednotlivé pobočky, divize nebo oddělení produktové od korporátní komunikace. Založit je navíc mohou kromě firem i soukromé osoby pro vlastní účely. LinkedIn má nyní okolo 3 miliónů firemních profilů, ale zatím neuvádí, kolik Showcase Pages očekává.
Lze je vytvořit v editaci profilu firemní stránky. Výhodou jsou i samostatné statistiky pro každou podstránku, takže správce může s jednotlivými stránkami pracovat a optimalizovat je. Pro lepší propagaci stránek a jejich příspěvků bude sloužit nástroj tzv. Sponsored Updates. Pro navýšení Followers může společnost využít Follwers Ads.
První ukázky v rámci pilotního projektu je možné najít u těchto společností: Microsoft Office, Adobe Marketing Cloud, a HP Converged Infrastructure.
Zdroje: