Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
Jak optimalizovat Google+ titulní fotku pro SEO
Využijte potenciálu sociální sítě Google Plus pro Vaše SEO aktivity. Pracovat můžete i s titulní fotkou.
Jednoduchý návod ze sítě Google Plus
Využití nástrojů, které poskytuje samotný Google je naprostou nezbytností. Sociální síť Google Plus k nim rozhodně patří.
Google vládne světu. Často můžeme narazit na označení pozice tohoto giganta. V České republice máme raritu ve vyhledávání v podobě Seznamu.cz a ani ostatní produkty této společnosti nedominují tak jako v zahraničí. Google na druhou stranu zatím vypadá propracovaněji a se službami více provázaně. Poskytuje řadu nástrojů, a pokud je budete správně využívat, budete odměněni vyšším Google Rankem. Aspoň takto laicky se k tomu dá přistupovat. V tomto příspěvku Vám ukážeme další tip, co můžete udělat pro svůj Google+ profil.
Titulní fotografie Vašeho profilu je velmi důležitá. Při pohybu napříč Google Plus sítí se všude zobrazuje Vaše vizitka s tímto fotem. Různé části sekce části Něco o mě nebo Něco o této stránce poskytnou informace o tom, kdo jste a proč by Vás měli ostatní sledovat. Titulní fotka vše dokreslí.
Jak má být obrázek velký?
Obrázek pro titulní fotku (Cover photo) by měl být o rozměru 2120×1192px, toho docílíte v řadě programů na editaci fotek, tvorby koláží nebo grafiku. Já osobně využívám IrfanView. Pro tuto velikost je lepší využít koláž, respektive grafiku spíše než jeden obrázek, aby se zaplnil celý prostor. Soubor při ukládání pojmenujte „Google-plus-cover-template-jmeno-vasi-stranky-blogu-ci-klicove-slovo.“ (ohledně jména níže). Každopádně box, který se Vám objeví po nahrání obrázku, roztáhněte na maximum a uložte. Připravte se ovšem na to, že bude působit obrovský.
Nezapomeňte zkontrolovat, jak vypadá obrázek i na vizitce, tzv. Hover card. Jednoduše najeďte myší na malý kruh s Vaší fotografií/logem/produktu vedle kteréhokoliv příspěvku. Pokud jste dodrželi rozměry, bude vše v pořádku. Nezapomeňte na to, aby Vaše vizitka obsahovala URL Vašich stránek. Doplníte ji tak, že sekci Něco o této stránce doplníte zaměstnání, tuto adresu doplníte a potvrdíte aktuální – dodnes.
Co s fotkou dál?
Přejděte zpátky na profil, v horním menu rozklikněte obrázky a jděte do složky, kde máte tento úvodní obrázek uložen. Vyberte ho a v levém horním rohu vedle ikonky obrázku je datum vložení, klikněte na něj a můžete editovat název obrázku. Přidejte přímo do tohoto titulku název webových stránek, URL, klíčová slova a klidně i slogan.
V neposlední řadě nezapomeňte svoji novou titulní fotku zveřejnit. Každý příspěvek je Googlem indexován. Zvýrazněte název svého blogu, svůj slogan kurzívou a doplňte URL adresu. Využijte hastagů, které se tématu nebo Vás hodí. Tímto příspěvkem uzavřete celý kruh aktivit pro změnu titulní fotky. Určitě by pomohlo, kdyby tento obrázek byl zveřejněn i na Vašich stránkách, postačí v rámci novinky nebo článku v blogu.
Pár drobných rad na závěr
Aby byl nadpis tučně, dejte hvězdičku před a za titulek. Pro kurzívu podtržítko před a za text. Určitě pomůže, když titulní fotografii použijete při promování svých stránek nebo obsahu webu. Obrázek je pak prolinkován do Vašeho webu a získáte link ze svého obrázku. Příspěvky s nimi jsou oblíbenější a více se následně i sdílí na sociálních sítích. Titulní fotku čas od času obměňte a vše proveďte s novou titulní fotografií znovu, získáte tak další zajímavý marketingový nástroj.