Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
Dočkáme se Retargetingu u Skliku?
Sklik testuje retargeting, spuštění plánuje v příštím roce.
Retargeting na Seznamu
Lepší cílení u Skliku určitě řada inzerentů uvítá aneb co se nyní děje.
Google Adwords a Remarketing zná už dnes každý marketér. Skoro to tak vypadalo, že rok 2013 byl rokem Remarketingu v PPC Googlu. Už na jaře letošního roku se mluvilo o tom, že Sklik bude v rámci své obsahové sítě spouštět Retargeting.
Sklik vydal na svém blogu 29.11.2013 prohlášení o testování v uzavřeném beta testu. Již nyní můžeme v PPC sledovat, že se nám objevují stránky, které již známe. Je to právě díky retargetingu, který nám podsouvá reklamu stránek, které jsme v minulosti již navštívili. V současné chvíli probíhá pilot s vybranými inzerenty a zapracovávají se připomínky.
Nad čím se nejde nepozastavit a o čem se stále spekuluje je výsledná použitelnost Retargetingu Skliku. Na reklamní prostor Googlu naražíme všude, proto Remarketing zasáhne opravdu snadno cílovou skupinu, kterou chce inzerent oslovit. Velice efektivní je pak grafická reklama. V obsahové síti Skliku jsou pro nás výsledky zatím velkým otazníkem vzhledem k tomu, že se jedná zejména o prostor webů Seznam.cz a několika zpravodajských a specializovaných webů. Ke všemu převládá textová reklama nad tou grafickou, která nebude na mnoha místech podporována. Minimálně ovšem ve své síti může tak Sklik lépe cílit, což u masově čtených stránek jako Novinky.cz určitě inzerenti uvítají.
Těšíme se na výsledky testování a samotné spuštění, které podle vyjádření Tomáše Kováříka ze Seznamu bude v příštím roce. Nechme se tedy překvapit možnostmi a novinkami, které si pro nás Sklik připraví.