Dočkáme se Retargetingu u Skliku?

Autor: Lenka Kaclová | 03.12.2013 14:11

Sklik testuje retargeting, spuštění plánuje v příštím roce.

Retargeting na Seznamu

Lepší cílení u Skliku určitě řada inzerentů uvítá aneb co se nyní děje.

Google Adwords a Remarketing zná už dnes každý marketér. Skoro to tak vypadalo, že rok 2013 byl rokem Remarketingu v PPC Googlu. Už na jaře letošního roku se mluvilo o tom, že Sklik bude v rámci své obsahové sítě spouštět Retargeting.

sklikre

Sklik vydal na svém blogu 29.11.2013 prohlášení o testování v uzavřeném beta testu. Již nyní můžeme v PPC sledovat, že se nám objevují stránky, které již známe. Je to právě díky retargetingu, který nám podsouvá reklamu stránek, které jsme v minulosti již navštívili.  V současné chvíli probíhá pilot s vybranými inzerenty a zapracovávají se připomínky.

Nad čím se nejde nepozastavit a o čem se stále spekuluje je výsledná použitelnost Retargetingu Skliku. Na reklamní prostor Googlu naražíme všude, proto Remarketing zasáhne opravdu snadno cílovou skupinu, kterou chce inzerent oslovit. Velice efektivní je pak grafická reklama. V obsahové síti Skliku jsou pro nás výsledky zatím velkým otazníkem vzhledem k tomu, že se jedná zejména o prostor webů Seznam.cz a několika zpravodajských a specializovaných webů. Ke všemu převládá textová reklama nad tou grafickou, která nebude na mnoha místech podporována. Minimálně ovšem ve své síti může tak Sklik lépe cílit, což u masově čtených stránek jako Novinky.cz určitě inzerenti uvítají.

Těšíme se na výsledky testování a samotné spuštění, které podle vyjádření Tomáše Kováříka ze Seznamu bude v příštím roce.  Nechme se tedy překvapit možnostmi a novinkami, které si pro nás Sklik připraví.

Autor

lenka-kaclova Lenka Kaclová

Jednatelka společnosti Just Media s.r.o., vášnivý workoholik, autorka a máma. Fascinuje jí svět sociálních sítí, budování značky, marketingové strategie a business coachingu. Připravuje řadu projektů nejen v rámci České republiky. Pomáhá růst živnostníkům i nadnárodním korporacím.

Výkonnostní internetový marketing

Výkonnostní marketing se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu v podobě splnění cíle kampaně uživatelem na Vašem webu.

Branding, rozvoj značky

Vytváříme pozitivní mediální obraz o značce, společnosti a její nabídce, posilujeme důvěryhodnost a zdůrazňujeme odlišnost klienta od ostatních. 

Tvorba webů a eshopů

Webdesign, tvorba nových webových stránek, microsite, vše splňující moderní požadavky. Postavte si web, co Vám bude vydělávat.

Sociální sítě a reklamní formáty

Strategie marketingu se dnes neobejde bez sociálních sítí, využijte jejich potenciálu i ve Vašem oboru.

Nákup médií

Kreativní zpracování mediaplánu v rámci všech dostupných formátů a médií s maximální efektivitou.

Reputation Management

Cílené aktivity směřující ke sledování, ochraně a ovlivňování reputace Vaší značky v rámci komunikační strategie.

Všechny služby