3 rady jak přiblížit Váš LinkedIn profil vyhledávačům

Autor: Lenka Kaclová | 01.11.2013 09:20

Primární úkol LinkedInu je prezentovat sebe pro zaměstnavatele a ostatní lidi v oboru.

LinkedIn a vyhledávače

Můžeme něco ovlivnit? Ukážeme Vám pár rad přímo k profilu.

 

LinkedIn patří nejen u nás mezi silné sociální sítě. Je to silný marketingový nástroj pro jakoukoliv společnost, když je dobře uchopen. Je to další kanál, jak se představit zákazníkům. Jak na druhou stranu pomoci zviditelnit tento profil vyhledávačům? Nejen proto je důležité pracovat s profilem nejen pro ostatní uživatele, ale i pro vyhledávací roboty.   

linkedin1

 

Vyplňte svůj profil a ten zveřejněte

Svůj LinkedIn profil plně vyplňte. Čím více detailů poskytnete, tím lépe bude Váš profil indexován. Mezi povinné položky bychom zahrnuly názvy zaměstnání, jejich popis, shrnutí o Vás a schopnosti. Přidat byste měli i profesionální fotku, odkaz na Váš blog, prezentace, videa, webovou stránku. Podpořit se dají tato místa klíčovými slovy, ale nic se nemá přehánět. Svůj profil zveřejněte, aby vyhledávače mohly zaindexovat více detailů. Pokud Vám bude sloužit LinkedIn profil pouze k soukromým účelům, úplně pozbude smysl využívat tuto sociální síť.

Klíčová slova volte opatrně

Váš profil by měl být podporován klíčovými slovy, samozřejmě těmi správnými. Na druhou stranu než ledabyle zvolit kterákoliv nebo to přehnat s jejich množstvím a ublížit si, lépe nepodpořit profil žádnými. Volte taková klíčová slova, jaká si myslíte, že zaměstnavatelé budou zadávat k vyhledávání. V případě společností využijte jednoduše názvy produktů a služeb, které poskytujete.

Upravte URL a linkujte 

Každý profil má přiřazenou URL s vygenerovanou číselnou řadou. Tuto URL je možné upravit, aby byla pro Vás, vaše zákazníky, zaměstnavatele, ale i vyhledávače přijatelnější. Při editaci svého profilu najdete pod Vašim profilovým obrázkem URL profilu a vedle ní možnost tuto URL editovat. V pravém horním rohu pak máte možnost veřejnou URL profilu upravit do přívětivější podoby- ideálně zahrňte klíčová slova spolu s Vaším jménem nebo názvem společnosti.

Zpětné odkazy pomáhají zvýšit visibilitu profilu LinkedIn. Prolinkujte profil s blogem, firemní stránkou, videi na YouTube, pokud to doplňuje informace, kdo jste a co děláte. Stejně tak byste měli link zpět na profil dát do těchto míst a dalších jako ostatní sociální sítě nebo emailové podpisy.

Těšte se na pokračování, sledujte nás na LinkedInu.

Autor

lenka-kaclova Lenka Kaclová

Jednatelka společnosti Just Media s.r.o., vášnivý workoholik, autorka a máma. Fascinuje jí svět sociálních sítí, budování značky, marketingové strategie a business coachingu. Připravuje řadu projektů nejen v rámci České republiky. Pomáhá růst živnostníkům i nadnárodním korporacím.

Výkonnostní internetový marketing

Výkonnostní marketing se zaměřuje na výkon, kterým chápeme konkrétní měřitelnou aktivitu v podobě splnění cíle kampaně uživatelem na Vašem webu.

Branding, rozvoj značky

Vytváříme pozitivní mediální obraz o značce, společnosti a její nabídce, posilujeme důvěryhodnost a zdůrazňujeme odlišnost klienta od ostatních. 

Tvorba webů a eshopů

Webdesign, tvorba nových webových stránek, microsite, vše splňující moderní požadavky. Postavte si web, co Vám bude vydělávat.

Sociální sítě a reklamní formáty

Strategie marketingu se dnes neobejde bez sociálních sítí, využijte jejich potenciálu i ve Vašem oboru.

Nákup médií

Kreativní zpracování mediaplánu v rámci všech dostupných formátů a médií s maximální efektivitou.

Reputation Management

Cílené aktivity směřující ke sledování, ochraně a ovlivňování reputace Vaší značky v rámci komunikační strategie.

Všechny služby