Co přináší nová funkce? Jak tato aktualizace ovlivní Snapchat?
3 rady jak přiblížit Váš LinkedIn profil vyhledávačům
Primární úkol LinkedInu je prezentovat sebe pro zaměstnavatele a ostatní lidi v oboru.
LinkedIn a vyhledávače
Můžeme něco ovlivnit? Ukážeme Vám pár rad přímo k profilu.
LinkedIn patří nejen u nás mezi silné sociální sítě. Je to silný marketingový nástroj pro jakoukoliv společnost, když je dobře uchopen. Je to další kanál, jak se představit zákazníkům. Jak na druhou stranu pomoci zviditelnit tento profil vyhledávačům? Nejen proto je důležité pracovat s profilem nejen pro ostatní uživatele, ale i pro vyhledávací roboty.
Vyplňte svůj profil a ten zveřejněte
Svůj LinkedIn profil plně vyplňte. Čím více detailů poskytnete, tím lépe bude Váš profil indexován. Mezi povinné položky bychom zahrnuly názvy zaměstnání, jejich popis, shrnutí o Vás a schopnosti. Přidat byste měli i profesionální fotku, odkaz na Váš blog, prezentace, videa, webovou stránku. Podpořit se dají tato místa klíčovými slovy, ale nic se nemá přehánět. Svůj profil zveřejněte, aby vyhledávače mohly zaindexovat více detailů. Pokud Vám bude sloužit LinkedIn profil pouze k soukromým účelům, úplně pozbude smysl využívat tuto sociální síť.
Klíčová slova volte opatrně
Váš profil by měl být podporován klíčovými slovy, samozřejmě těmi správnými. Na druhou stranu než ledabyle zvolit kterákoliv nebo to přehnat s jejich množstvím a ublížit si, lépe nepodpořit profil žádnými. Volte taková klíčová slova, jaká si myslíte, že zaměstnavatelé budou zadávat k vyhledávání. V případě společností využijte jednoduše názvy produktů a služeb, které poskytujete.
Upravte URL a linkujte
Každý profil má přiřazenou URL s vygenerovanou číselnou řadou. Tuto URL je možné upravit, aby byla pro Vás, vaše zákazníky, zaměstnavatele, ale i vyhledávače přijatelnější. Při editaci svého profilu najdete pod Vašim profilovým obrázkem URL profilu a vedle ní možnost tuto URL editovat. V pravém horním rohu pak máte možnost veřejnou URL profilu upravit do přívětivější podoby- ideálně zahrňte klíčová slova spolu s Vaším jménem nebo názvem společnosti.
Zpětné odkazy pomáhají zvýšit visibilitu profilu LinkedIn. Prolinkujte profil s blogem, firemní stránkou, videi na YouTube, pokud to doplňuje informace, kdo jste a co děláte. Stejně tak byste měli link zpět na profil dát do těchto míst a dalších jako ostatní sociální sítě nebo emailové podpisy.
Těšte se na pokračování, sledujte nás na LinkedInu.