Media Buying
Komplexní řešení mediaplánu
Rádi překvapujeme našimi výsledky a kreativními možnostmi, které tato služba nabízí ke splnění mediální kampaně a to napříč celou nabídkou mediálních nosičů.
Na základě specifik konkrétního trhu, oboru a cílové skupiny přesně vybíráme média vhodná ke splnění stanovených cílů Vaší kampaně. Nestačí jen kreativní zpracování mediaplánu. K získání maximální efektivity je zapotřebí přesný harmonogram. Naší výhodou jsou vstupní analýzy, monitoring konkurence, využití široké škály formátů a zejména dobrá vyjednávací pozice při nákupu médií.
Internet
Nejrychleji expandující a nejlépe měřitelná je nepochybně internetová reklama. Stále narůstající počet uživatelů internetu stoupá i zájem firem o tuto formu propagace. Mezi nejčastější formáty v tomto médiu patří:
- Bannery – Grafická display reklama variabilní ve velikosti a tvaru (dáno provozovatelem serveru, který bannerový prostor nabízí). Bannery pro Vás můžeme připravit nebo nám můžete dodat již vlastní vyhotovené.
- PR články –Komerční textové sdělení nebo reklamní článek (nutné rozlišovat reklamní texty od PR, bohužel pojmy v tomto případě i lidem v oboru často splývají). Texty, téma, formu, a další náležitosti za Vás sepíšeme nebo nám můžete dodat vlastní, ke kterým Vám dáme naše doporučení.
- Direct mail – obchodní sdělení, které je uživateli, zákazníkům a jiným odběratelům zasláno na základě přihlášení k tomuto odběru nebo souhlasu s jeho zasíláním. Toto sdělení/newsletter pro Vás připravíme a rozešleme na Vaši databázi kontaktů, připadně Vám zajistíme dle cílové skupiny vlastní.
- Videobanner – dynamický reklamní formát před plochou serveru, na kterém je umístěn.
- Videospot
Televize
Reklamní formát, který je zveřejňován prostřednictvím televize. Umožňuje široký zásah potenciálních zákazníků. Nejčastějšími formami jsou krátké spoty propagující Váš výrobek či službu, tzv. Product Placement, sponzoring pořadů a další.
Rozhlas
Rádio je další médium, díky kterému zasáhnete velký počet posluchačů. Je označováno za efektivní přednákupní médium, pokud správně pracujete s cílovou skupinou. V porovnání s televizí je reklama v rádiu levnější a dá se lépe regionálně a zájmově cílit.
Tisk
Velmi tradiční formou inzertní plochy bývá tisk. V porovnání s jinými médii ho můžeme považovat za levnou variantu k progaci zboží a služeb. Noviny a časopisy můžeme opět dobře zacílit dle cílové skupiny, regionu, oboru apod., bereme v potaz periodičnost, rozdělujeme řadu formátů. Sestavujeme komplexní řešení na pokrytí tohoto média dle stanovených klíčových ukazatelů.
Outdoor
Za venkovní reklamu je považována jakákoliv forma reklamního sdělení na viditelném veřejném místě. Tato forma se neustále rozšiřuje díky kreativitě společností a agentur. Spadají sem venkovní obrazovky (v obchodních centrech, na nádražích a letištích, u lékařů apod.), Billboardy, Bigboardy, City-light vitríny, plachty nebo inzerce ve veřejné dopravě a další.
Máte zájem o konkrétní formát, potřebujete zajistit aktivitu/akci nebo Vás zajímá mediaplán na klíč? Neváhejte nás kontaktovat.
Z Vámi poskytnutého rozpočtu Vám rádi navrhneme vhodnou kombinaci médií a formátů na podporu dosažení obchodních a marketingových cílů.
Author
Lenka Kaclová
CEO of Just Media Ltd., marketing strategist, author and mom. Lenka is fascinated by social media, branding and business coaching. She prepares number of projects not only in the Czech Republic. Helping new entrepreneurs to multinational corporations to rise.